Want bij het huwelijk bijvoorbeeld het recht op adoptie aanwezig is, en omdat het huwelijk er is voor het bezegelen van man en vrouw. Als twee kerels gaan trouwens, wie is dan wat?
En homosexuelen gaan enkel trouwen om die kinderen, en ook al heb je 100 voorbeelden van gezinnen waar het wel goed komt met die kinderen, ik vind het ongezond voor hen, zij leren nooit goed kijken naar het andere geslacht. Plus dat de kans op gepest worden groot is. Er zijn altijd wel mensen die hen aankijken op het feit dat zij rare ouders hebben. Kinderen hebben gewoon een vader en moeder nodig, als een jongen geen moeder heeft leert hij nooit een houding te hebben tegenover vrouwen, en meisjes zonder pa leren dat nooit tegenover mannen. Het beeld van gezinsleven vervormt dan helemaal.
En tuurlijk, als ze bijde met dezelfde ring lopen, mij een zorg, alleen gewoon geen kinderen bij hen...Dat vind ik gewoon geestelijke mishandeling, dat doet kinderen alleen maar te kort in de opvoeding, het is egoïstisch. Net zoals gehandicapten aan de kinderen gaan of mensen met een ervelijke afwijking.
|