Onderwerp: Fobieën
Enkele bericht bekijken
Oud 24 February 2004, 18:55   #43
FiZz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
jah bedankt voor je gelul allemaal in ieder geval

maarja dat zeker zijn van mezelf.. ik ben wel zeker van mezelf maar in sommige situaties niet, zoals dit soort situaties.
daar hadden we het al over gehad

en uitgaan.. hmjah.. heb ik eigenlijk niet zoveel behoefte aan, want zoveel is er niet te doen in de stad..
en ik heb er simpelweg het geld ook niet voor en ik word ook nergens aangenomen bij de plekjes waar k heb gesolliciteerd.
geld zou echt handig zijn.
want ik ga wel naar de stad, maar dan om te hangen en niet om uit te gaan ofzo eigenlijk.
Tja, om uit te gaan is een beetje geld altijd wel handig jah. Er zijn natuurlijk nog wel andere plekken om mensen te ontmoeten. Maar (hoe stom het ook mag zijn) een bar of disco is altijd wel een relaxed plek omdat veel mensen vaak wat losser zijn door de alcohol etc.

En aan werk komen. Ik ken het, via uitzendbureaus kom ik ook nooit aan werk, en ALS ze dan al werk hebben is het zulk stom werk. Als Telemarketeer (zo'n enquete bel figuur) verdien je wel goed, en het is makkelijk werk en ze hebben bijna altijd wel mensen nodig... maar het is heeeeeeeel erg vervelend werk, dat wel. Na 3 maanden had ik daar ook wel genoeg van.

Maar hier ging het natuurlijk niet om... nou ja, indirect dan
  Met citaat antwoorden