he he het is een bekend probleem het is zeker even wennen. Ook krijg je straks nog last met achteruit inparkeren. met de les auto doe je dat lekker alleen op de koppeling.
Doe je dat met een benzine auto slaat ie dus af, of je ruikt verbrande koppelings platen of je moet gewoon zoals het hoort gas bij geven maar dat ben je dan weer niet gewent.
ach het hangt ook af wat voor auto het is. ik weet nog wel dat ik met die alfa grote moeite hield. ding wilde maar springen en weg scheuren hoe rustig aan je ook deed. wat file rijden een hell maakte.
Ook rijden oude auto's over het algemeen wat gaarder met betrekking tot koppeling en diepte van intrappen rem. denk ook dat je les auto modern is en tracks controll en ABS heeft. en dan stap je opeens in een oude bak die dat allemaal niet heeft en misschien niet eens stuur bekrachtiging.
Met je rijbewijs heb je je basis nu kun je echt leren rijden door de ervaring op te doen maar die doe je alleen op door te rijden. Mijn tip is dat je een beetje helling proef gaat doen met die auto. want dat kan je wel in problemen brengen in het echte verkeer als je niet uitkijkt.