Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ja dat vind ik dus een dikke lul opmerking..
'god of whatever' is hier te omschrijven als een 'hogere kracht'
en je kan mij niet wijsmaken dat als je uberhaupt in spiritualiteit en paranormaliteit gelooft dat je dit durft te ontkennen..
maar je mening is hierin duidelijk. je gelooft niet in god of ' whatever ', maar hebt wel spirituele ervaringen...voor jou is het dus heel simpel..
bewezen?
|
met whatever had ik het over, heel de bijbel, en dingen als islam enzo (dus leven volgens een boek en denkwijzen van een stel priesters die in tweede taal volksverhalen vertellen)
(boeddhisme en hindoeisme is weer wat anders)
en ik snap niet wat "god" te maken heeft met spiritualiteit.
goden en dat soort dingen is onzin. ik geloof in energieen, "boven natuurlijke" krachten, meditatie, hogere krachten (niet als in personen of dieren, maar als krachten en denkwijzen die hoger zijn dan het niveau waar we nu op denken, en leven). en ik geloof dus NIET in iemand die alles gemaakt zou hebben en boven ons staat en waaraan wij nederig zijn.
het is heel moeilijk uit te leggen en ik zou er nog uren ove kunnen discussieren, en snap ook niet waarom je mij toch verleid tot een weerwoord terwijl je in je een na laatste post zegt dat dat niet de discussie is.