Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
voorlopig is het nog wel de enige logische verklaring waarom de foutmelding over te weinig geheugen komt en het systeem steeds verder vertraagd / slechter begint te werken naarmaate gebruik.
Duid sterk op een geheugen lek. er van uitgaande dat in het OS windows zelf deze lekken niet zitten (anders klaagde er wel veel meer mensen) moet het lek in een stuk ander software zitten wat niet veel mensen gebruiken.
Ik vederdenk momenteel de poligamy software waar naar mijn idee 101 varianten en versies van in omloop zijn. probeer daar eens een andere smaak van.
MSCE heeft niets te maken met pro microsoft, alle productie servers op mijn werk draaien keurig freebsd
|
nou, goed. als we er dus vanuit gaan dat er een potentieel lek is, dan lijkt het me handig om alle programma's te sluiten die je gebruikt en het dan stapje voor stapje uit te testen. wanneer krijg je er last van, wanneer niet.
verder over MCSE, daarmee heb ik al teveel foute discussies gehad, vandaar mn misschien wat ongenuanceerde uitspraak