Enkele bericht bekijken
Oud 26 February 2004, 17:56   #4571
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik eerlijk ben heb ik het niet zo heel erg op Hiddink Ik vind hem te onnatuurlijk relaxed, teveel de man van 'wie doet mij wat'. Iedere trainer zou bij PSV al op de schopstoel hebben gezeten. Hiddink presteerd met het beste materiaal van Nederland uiterst sumier, en niemand die je erover hoort..
wjd:
ik dat ook vind.. Heb het idee dat Hiddink zichzelf als een God is gaan zien en dat de journalisten hem ook niet durven aan te pakken...
Want qua resultaat is PSV gewoon nul opgeschoten... Talenten zijn er niet doorgebroken. Bepalende spelers zijn niets beter geworden... En de resultaten met deze groep zijn ook niets. Champions Legue was helemaal niets, beker trieste uitschakeling en in de competitie is het dit jaar ook huilen met de pet op...
En Hiddink? Door dat gedoe met hem vertrekt de in mijn ogen zeer belangrijke en talentvolle Erwin Koeman...
Ik hoop dat ze een Stevens of Jol als veldtrainer weten aan te trekken, want dat zijn mannen die spelers beter maken. En dat idee heb ik niet bij de 'luie' Hiddink.