Enkele bericht bekijken
Oud 26 February 2004, 23:36   #4573
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
wjd:
ik dat ook vind.. Heb het idee dat Hiddink zichzelf als een God is gaan zien en dat de journalisten hem ook niet durven aan te pakken...
Want qua resultaat is PSV gewoon nul opgeschoten... Talenten zijn er niet doorgebroken. Bepalende spelers zijn niets beter geworden... En de resultaten met deze groep zijn ook niets. Champions Legue was helemaal niets, beker trieste uitschakeling en in de competitie is het dit jaar ook huilen met de pet op...
En Hiddink? Door dat gedoe met hem vertrekt de in mijn ogen zeer belangrijke en talentvolle Erwin Koeman...
Ik hoop dat ze een Stevens of Jol als veldtrainer weten aan te trekken, want dat zijn mannen die spelers beter maken. En dat idee heb ik niet bij de 'luie' Hiddink.
Ik vrees alleen dat Stevens of Jol geen zin hebben om bij PSV puur veldtrainer te worden. Stevens zou een voortreffelijke trainer voor PSV zijn.
Ik ken Huub nog goed uit zijn gouden Roda-periode. Een man van de provincie, van oudsher PSV'er. Geslaagd in Limburg en Geslenkirchen, typsche arbeidersstreken. Mislukt in de glamour van Berlijn. In Eindhoven zou hij perfect op zijn plek zijn.

Overigens dat Hiddink niemand beter gemaakt heeft deel ik niet. Bouma en Robben zijn ontegenzeglijk (al dan niet door Hiddink) gegroeid. Maargoed, daar kun je dan weer over twisten of die niet door zichzelf gegroeid zijn enzo

Jol lijkt me niet geschikt voor PSV. Maar dat komt omdat ik met de mens Jol moeite heb. Het kan zijn dat hij bij RKC verandert is, maar ik denk dat als hij weer bij ee grotere club terechtkomt vervalt in oude fouten..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden