Enkele bericht bekijken
Oud 27 February 2004, 00:10   #4575
Superjood
Guest

Standaard

gasten wake up. heitinga, de jong zijn echt wel goed hoor. zlatan is dan wel geblesseerd maar wel een topper. verder sneijder en vd vaart, vind ik laatste tijd slecht presteren maar hebben leuke dingen laten zien. verder vind ik soetaers en sikora drie maail niks. een mitea moet je zeker een kans geven en dhij heeft al vakeer bewezen over veel talent te beschikkekn. de ridder kan een leuke worden, en ik vind galasek nou niet onder doen voor een lothar van bommel. ene hatem trabelsie in nederland tot de top tien spelers behoort en deze door velen vergeten wordt. deze speler misschien wel rijper is voor man united dan robben! iedereen kan lullen wa tie wil, maar in mijn ogen, ondanks dat ik Ajacied ben, Ajax kwalitatief een betere selectie vind hebbe dan psv en een veel ebteren dan fnnorord

en over anke. tsja k kan een klein beetje genieten van de h`veen doelpunten. ajax was zoals vaker dit jaar nergens, maar deze keer zonde rpunten. maarja bij mijgaat het er ook niet in dat je met zo een kwalitatief elftal zo weggespeeld kan worden, terwijl je een leuk 11-tal op de been brengt
  Met citaat antwoorden