Onderwerp: Paar dingetjes..
Enkele bericht bekijken
Oud 27 February 2004, 22:08   #7
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair

Check even wat voor getalletjes op de chips staan. Vaak staat er iets van 3ns of 2ns of 2.5ns ofzow.. weet ik niet zeker... gewoon goed kijken en typ ze anders ff over?
site ervan http://www.white-lake.com/
Ik heb ff gekeken .. maar vind het zonde om het antistatische zakje ervanaf te halen dan kan ik niet beweren dat ze nog nieuw zijn .. Op de sticker stond:
-WLA257
-DDR400
-PC3200
-184p
-209502
Ik zag iets vaags op de chips staan maar kon het niet helemaal goed lezen iets van Ceon ofso? of misschien wel 2.0n dat zou ook nog kunnen

-edit- dit is m dus: 184 pins DDR DIMM PC3200 / 400
WLA256 256MB High Compatible

Citaat:
Ik had de indruk dat je het aan onbekenden wou doorverkopen...
Ik ken niet zoveel mensen uit dat wereldje .. vrienden van mij op ICT opleiding klaarblijkelijk wel ..
Citaat:
Volgens mij doen ze daar niet aan... als er 1 ding mist uit een grote hoop... dan mag je best veel moeite doen om die code te achterhalen.... en als jij beweert dat je die schijf viavia hebt.. hoe kan jij nou weten dattie niet legaal verkregen was dan?
En het maakt niet uit of hij nou kapot blijft of dat je em opstuurt en niet terug krijgt
Haha daar heb je dan ook weer gelijk in .. zit trouwens wel lang garantie op ... 5 jaar stond op de site
  Met citaat antwoorden