Het is nergens voor nodig om het op de man te spelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
je kan ook gewoon je mond houden
en slaat ook nergens op. wanneer iemand auras kan zien, betekend toch neit dat hij kan zorgen dat anderen ze ook zien, of dat hij aan anderen die het niet zien kan bewijzen dat hij ze ziet
|
Het gaat er niet om of iemand ze ziet. Een status van temporaal epilepsie laat mensen ook denken dat ze iets zien wat helemaal niet bestaat, de zogenaamde visioenen. Wanneer je iets ziet, in de vorm van aura's dan betekent dat ook dat je het kunt bewijzen. want immers je kunt ze zien. Iets wat je niet ziet, kun je dus ook niet bewijzen.
Citaat:
je heoft er niet in te geloven, je mag denken dat ik (en met mij veel anderen) fantasten zijn.
dus hou gewoon je mond of start een nieuw topic over eht wel of niet bestaan van paranormale vermogens
|
Het gaat mij niet om het geloven, het gaat mij om dingen die gebeuren en dingen die lijken te gebeuren. Er zijn vele situaties waarin ons complexe brein ons misleidt door de werkelijkheid verkeerd te interpreteren. Dit kan een ieder mens bereiken door enkele hallucinogenen in te nemen.