Onderwerp: mijn gevoel zegt
Enkele bericht bekijken
Oud 28 February 2004, 12:04   #26
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Het is nergens voor nodig om het op de man te spelen.

Het gaat er niet om of iemand ze ziet. Een status van temporaal epilepsie laat mensen ook denken dat ze iets zien wat helemaal niet bestaat, de zogenaamde visioenen. Wanneer je iets ziet, in de vorm van aura's dan betekent dat ook dat je het kunt bewijzen. want immers je kunt ze zien. Iets wat je niet ziet, kun je dus ook niet bewijzen.

Het gaat mij niet om het geloven, het gaat mij om dingen die gebeuren en dingen die lijken te gebeuren. Er zijn vele situaties waarin ons complexe brein ons misleidt door de werkelijkheid verkeerd te interpreteren. Dit kan een ieder mens bereiken door enkele hallucinogenen in te nemen.
ik weet toch GVD wel wat ik zelf gezien en meegemaakt heb? dus jij wil zeggen dat mijn hersenen mij voor de gek hielden? en nogsteeds houden?
kijk dat er mensen zijn die nogsteeds niet doorhebben welke verschuivingen er bezig zijn kan ik me indenken, maar dat je dingen afwimpeld als bedrog en mij en veel anderen als leugenaars bestelmpeld gaat me te ver.
mijn beste vriendin is er achter gekomen dat ze een indigo kind is (net als haar vriend) (mede doordat ik haar ook altijd heb gestimuleerd met gesprekken over spiritualiteit).
heel veel mensen zijn spiritueel, en ze hebben allemaal hun eigen vermogens.
en dat je zegt "dat wat je neit kan zien is er niet" is ook onzin.
dan bestaat er geen energie want dat kan je niet zien, geen lucht, geen geluid.. dus dat is onzin.

aura's zijn waargenomen, gefotograffeerd, en ze zijn voelbaar (niet voor iedereen). en mensen beschrijven iemands aura, waarna deze gefotograffeerd wordt en er zijn heel veel gelijkenissen. en je kan veel dingen leren, als je er voor openstaat..

het is dat ik nu in mijn eentje tegen je bezig ben, maar als ik even die vriendin en die vriend erbij zou halen kunnen zij jou ook veel dingen vertellen!

*en we hebben deze discussie al eerder gehad, en toen zei ik dat ik geen energie ga steken in het omvormen van jou verkrampte mening, want daar voel ik me alleen maar slechter door omdat ik mijn negative energie nog niet kwijtkan, en daarvoor in "therapie" ga. dus dat je me dit weer aandoet vind ik laag.

Laatst aangepast door electricity : 28 February 2004 om 12:06
  Met citaat antwoorden