Electricity,
Het is geenszins mijn bedoeling om jou te kwetsen, uit de tent te lokken of je op enige manier te beschadigen. Je kent mijn persoonlijke benadering van de wereld en weet dus ook dat ik alles probeer te verklaren en onverklaarbare dingen niet voor waar aanneem, i.e. ik neem zo min mogelijk onverklaarsbaars aan. Ik ben redelijk skeptisch.
Citaat:
ik weet toch GVD wel wat ik zelf gezien en meegemaakt heb? dus jij wil zeggen dat mijn hersenen mij voor de gek hielden? en nogsteeds houden?
|
Hier wil ik een analoge situatie schetsen. Na het eten van een of meerdere paddo's zien personen ook kaboutertjes lopen en bomen hebben gezichtjes. Betekent dit dat die kaboutertjes ook echt bestaan en die bomen gezichtjes hebben?
In je persoonlijke beleving is dat natuurlijk gewoonweg waar, maar ik zoek naar antwoorden op dingen die ook in mijn leven gebeuren en niet indirect in mijn leven.
Citaat:
heel veel mensen zijn spiritueel, en ze hebben allemaal hun eigen vermogens.
en dat je zegt "dat wat je neit kan zien is er niet" is ook onzin.
dan bestaat er geen energie want dat kan je niet zien, geen lucht, geen geluid.. dus dat is onzin.
|
Ik heb natuurlijk niet beweerd dat alles wat niet te zien is, niet bestaat. Ik heb Zimbabwe ook nog nooit gezien, maar neem door beweringen aan dat het bestaat. Het gaat bij mij om de afweging.
Citaat:
aura's zijn waargenomen, gefotograffeerd
|
Dat is in zoverre waar dat aura's gewoon electromagnetisch van aard zijn. Je doelt bij de fotografie waarschijnlijk op de Kirlian foto's en die worden nooit 'gewoon' gemaakt. Er komt altijd nog iets bij kijken. Je moet je hand of voet op een plaat met een electrisch veld leggen.
Citaat:
het is dat ik nu in mijn eentje tegen je bezig ben, maar als ik even die vriendin en die vriend erbij zou halen kunnen zij jou ook veel dingen vertellen
|
Ik sta open voor argumentatie. Het is niet dat ik een verkrampte mening heb. Er moet naar mijn mening eerst bewezen worden dat iets ook daadwerkelijk gebeurt.