Onderwerp: mijn gevoel zegt
Enkele bericht bekijken
Oud 28 February 2004, 23:30   #28
FunFair
.

Standaard

of men accepteerd gewoon dat men verschillende visies kan hebben over een bepaald onderwerp
je kunt wel veel moeite doen en allebij strak aan eigen kant blijven staan, maar als je nou gewoon zegt tegen elkaar dat je elkaars standpunt kan begrijpen en niet de andere probeert af te snauwen met feiten en dergelijke, die voor de ander toch onrealistisch overkomen, maar gewoon denkt "oke, dat is jouw visie, blijkbaar kan ik je niet overtuigen met mijn visie" dan is het gewoon klaar, basta

blijkbaar zijn jullie ook 2 mensen die erg standvastig zijn dat is een goede en een slechte eigenschap van een persoon. (jaja ff 'boeiende' informatie )

en MasterB, elec heeft gelijk in het punt, dat deze discussie in een nieuw topic hoort dit is niet de plek, omdat het compleet de andere kant op gaat, dan dat de topicstarter had bedoelt. Bovendien leg ik de schuld niet bij jou, maar door voorgaande berichten is het topic in deze banen gelopen. *wijst schuldig met z'n vingertje naar dex *

duszz

verder ontopic..
lijkt me erg scary om dingen te kunnen voorspellen.. persoonlijk wil ik niet weten wat er in de toekomst gebeurd of wat er mogelijk kan gebeuren. Laat mij maar leven in het heden
Elec, wat is er trouwens gebeurd met die fifteen days? het was namelijk op de 12ste dat je dat postte en nu is het onderhand al de 29ste?

Ken je trouwens nog verder mensen die dezelfde ervaringen hebben gehad als jij? Misschien moet je ook maar eens geesten proberen te raadplegen? misschien hebben zij antwoorden voor je (als het lukt dan.... zelf geloof ik er niet in, maar misschien helpt het jou om bepaalde dingen te verklaren ofzo?)

Laatst aangepast door FunFair : 28 February 2004 om 23:45
FunFair is offline   Met citaat antwoorden