Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
verder ontopic..
lijkt me erg scary om dingen te kunnen voorspellen.. persoonlijk wil ik niet weten wat er in de toekomst gebeurd of wat er mogelijk kan gebeuren. Laat mij maar leven in het heden 
Elec, wat is er trouwens gebeurd met die fifteen days? het was namelijk op de 12ste dat je dat postte en nu is het onderhand al de 29ste?
Ken je trouwens nog verder mensen die dezelfde ervaringen hebben gehad als jij? Misschien moet je ook maar eens geesten proberen te raadplegen? misschien hebben zij antwoorden voor je (als het lukt dan.... zelf geloof ik er niet in, maar misschien helpt het jou om bepaalde dingen te verklaren ofzo?)
|
uuhm.. ik had nt een heel verhaal getypt, en toen ik klaar was, en naar submit wilde gaan startte de computer spontaan opnieuw op. dus ik weet niet of ik alles mag vertellen wat ik widle zeggen.
dan probeer ik t maar opnieuw
vanaf donderdag zijn er een hoop dingen gebeurt die mijn leven kunnen veranderen, het ligt eraan wat ik er zelf mee doe.
ik ken niemand in mijn directe omgevinng die hetzelfde heeft, maar ik ken er wel een paar die weer wat anders hebben (en waar ik ook vaak met hun over praat).
en aan geesten (liever entiteiten) raadplegen doe ik niet aan, dat moet je niet forceren, zij komen wel naar jou toe als ze jou "nodig"hebben (dat jij ze kan helpen met de overstap) of als ze jou iets willen vertellen
en alles wat je wilt weten komt vanzelf op je pad, als er ergens nog geentijd voor is dan gebeurt het ook niet