Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik vrees alleen dat Stevens of Jol geen zin hebben om bij PSV puur veldtrainer te worden. Stevens zou een voortreffelijke trainer voor PSV zijn.
Ik ken Huub nog goed uit zijn gouden Roda-periode. Een man van de provincie, van oudsher PSV'er. Geslaagd in Limburg en Geslenkirchen, typsche arbeidersstreken. Mislukt in de glamour van Berlijn. In Eindhoven zou hij perfect op zijn plek zijn.
|
Wjd:
- ik daar ook bang voor ben.
- ik niet geloof dat PSV een topper zal kunnen aantrekken voor deze positie.
- ik iig zeker niet verwacht dat ze een betere dan Erwin Koeman zullen vinden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518 Overigens dat Hiddink niemand beter gemaakt heeft deel ik niet. Bouma en Robben zijn ontegenzeglijk (al dan niet door Hiddink) gegroeid. Maargoed, daar kun je dan weer over twisten of die niet door zichzelf gegroeid zijn enzo  
[/B]
|
Robben is net als vd Vaart en Sneijder gewoon een natuurtalent. De belangrijkste invloed die een coach daar op kan hebben is op het gebied van mentaliteit. Robben is van zichzelf een nuchtere kerel, maar af en toe wat last van irritante trekjes op het veld. Maar ik geloof niet dat Hiddink daar al te veel aan heeft kunnen verandere...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Jol lijkt me niet geschikt voor PSV. Maar dat komt omdat ik met de mens Jol moeite heb. Het kan zijn dat hij bij RKC verandert is, maar ik denk dat als hij weer bij ee grotere club terechtkomt vervalt in oude fouten.. [/B]
|
Ik heb persoonlijk Stevens hoger zitten dan Jol. Jol komt op mij over als een soort van Hiddink. Maar hij kan ontegenzeggelijk wel spelers beter maken, daarom zie ik hem toch graag komen. Maar zoals ik al zei, ik geloof niet dat hij dat zal doen... Hoewel hij wel oren had naar een soortgelijke rol bij ManU...