Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
en MasterB, elec heeft gelijk in het punt, dat deze discussie in een nieuw topic hoort dit is niet de plek, omdat het compleet de andere kant op gaat, dan dat de topicstarter had bedoelt. Bovendien leg ik de schuld niet bij jou, maar door voorgaande berichten is het topic in deze banen gelopen. *wijst schuldig met z'n vingertje naar dex *
|
ja laten we discussie verplaatsen naar een nieuw topic waar het vervolgens doodbloed ..
in zekere zin heb je gelijk.. maar ik weet wat er dan gebeurt.. dan worden bepaalde zinnige replies hier:
A) verwijderd
B) naar de nieuwe thread verplaatst
waardoor dus weer een incomplete discussie ontstaat waarin zogenaamd niet meer op de man gespeeld mag worden etc.
wat je daarin ook gaat zien, is dat kritiek niet meer aangevochten zal worden, omdat het niet op een bepaalde situatie van toepassing is.
nu is het juist zo dat er een kritiek geleverd wordt op de persoonlijke gebeurtenis..dit houdt een discussie in stand..
overigens ben ik van mening...dat elec hier bijv. maar heel slecht is in het verwerken van kritiek op het aura's zien. of de natuurkundige opmerkingen die hier geplaatst worden.
enig weerwoord wordt eigenlijk niet gegeven op de statements.. ik zie enkel verhalen over persoonlijke ervaringen; met resultaten

ik durf het niet zo te noemen, kvind ze namelijk tamelijk ongefundamenteerd.
van mij mag hier een nieuw topic overkomen, maar het punt van discussie lopen we dan vast mis....