Onderwerp: Hugo Borst
Enkele bericht bekijken
Oud 2 March 2004, 11:50   #13
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hugo Borst is Rotterdammer, en daarom alleen al vind ik hem een verademing bij Studio Ajax. Youri Mulder begin ik steeds minder te waarderen. Als het over Oranje gaat dan heeft hij meestal een positieve inbreng, en zegt hij waar het op staat. Maar als het over de HCE gaat trapt hij louter open deuren in of zegt hij dingen die feitelijk onwaar zijn.
Borst zegt ook regelmatig onzin, maar is de enige die Van Gelder enigzins tegenspraak biedt. Zijn jullie trouwens ook blij dat NOS-opperhoofd Chris van Nijnatten eindelijk weg blijft? Wát een verschijning zeg.
De studiogasten zouden op zijn zachtst gezegt wel iets afwisselender mogen. Wekelijks Ronald Koeman/Van der Vaart/Hiddink/Robben/Van Marwijk en dan weer van voren af aan beginnen word ik een beetje moe. Ohw, daar vergeet ik natuurlijk nog Petrovic, die komt ook elke 14 dagen met zijn kop op de buis (en dan niet in het shirt van RKC!)
Hugo Borst zegt waar het wat hem betreft op staat, en daar kun je het mee oneens zijn. Maar hoe hij Van der Sar vorige week aanpakte was smullen geblazen! Rechtstreeks vragen of hij dat boekje had gelezen over pingels, en daar was ik het helemaal mee eens!!

Wat Derksen daarentegen gisteren liet zien was ronduit beschamend. In elk betoog kwam geld terug.
Robben gaat naar Chelsea, mijns inziens de verkeerde keuze, maar volgens Derksen volstrekt logisch, immers, hij verdiend daar geld. Het sportieve belang van 's lands toptalent telt in de wereld van Derksen niet meer mee.

Van Nistelrooij juicht uitbundig en enthousiast na zijn goal voor Man. Utd. Kan niet volgens Derksen, want de shirtsponsor Vodafone betaald dik geld ervoor. Alsof we na 20 seconden niet zien dat Van Nistelrooij en zijn 10 ploegmakkers Vodafone op de borst hebben staan Nee, Ruud is blij met zijn goal, en puur van de adrenaline denkt hij er gewoon even niet aan dat de sponsor meekijkt. Dat heet emotie, Johan!!

Ook had hij nog een kul-argument over dat hij zijn pagina's in zijn blad gevuld moest krijgen. Het ging in ieder geval om geld.

Mooi dat dit naadloos aansluit op mijn collumn op contest, waar Arthur nog steeds op moet reageren met een collumn van hem
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden