Onderwerp: Hugo Borst
Enkele bericht bekijken
Oud 2 March 2004, 13:02   #20
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

En dat kan Borst dus beter niet doen.. Het gaat er niet om WAT hij zegt, maar de manier waarop hij het brengt. Het is de toon die de muziek maakt.

Guus verdedigt zijn Koreanen idd, zoals elke trainer zijn spelers zou (moeten) verdedigen. Volkomen LOGISCH. Toen hij bij PSV kwam vroeg hij zich af of elke positie dubbel bezet was. Twee posities niet en daarvoor kon hij goedkoop zo twee spelers meenemen waarvan hij weet wat ze kunnen. Het is logisch dat een trainer liever spelers heeft waarvan hij weet wat ze kunnen dan zich te begeven op een markt waarvan hij niets kent en dus nog maar moet kijken wat ze kunnen. Logisch dus..

Hey, ik mag Derksen ook niet. Maar jij beoordeeld daarop zijn argumenten. Je luister niet meer naar WAT hij zegt, je bent volkomen bevooroordeelt in je reacties. Beetje jammer van je. Hij geeft aan dat het wel logisch is voor zo'n jongen als Robben om voor het geld te kiezen en natuurlijk voor het voetballend gezien veel interessantere Engeland. Of het verstandig is kwam op dat moment niet ter sprake. Hij had het over dat juichen betreft helemaal niet alleen maar over geld. Nogmaals je rukt het uit zijn verband. Hij zei dat HIJ het niet VIND kunnen. Daarnaast zei hij dat de sponsor er waarschijnlijk ook niet zo blij mee zal zijn, waar ik inderdaad wel in kan komen. Los daarvan vind ik dat een vreugde-uitbarsting prachtig is en hoort bij het voetbal.

Nu kom je eindelijk bij een punt waarvan ik zeg dat je het niet zo gek bekijkt. Zijn smakeloze grijns is inderdaad verschrikkelijk. Snap trouwens daarnaast weer niet wat je ertegen hebt dat hij eerlijk verteld dat hij blij is dat 'we' naar het EK gaan. Lijkt me bedrijftechnisch nogal logisch dat hij blij is, want hij moet inderdaard zoveel mogelijk van die blaadjes verkopen. Hij vind het in de eerste plaats belangrijker dat zijn blaadje goed loopt dan dat zijn land het internationaal goed doet, tja.. Zijn mening is zijn goed recht he..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden