Enkele bericht bekijken
Oud 3 March 2004, 14:49   #10
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Volgens mij heeft psv nog een paar flinke tekorten die opgevuld moeten worden, dus die 20 miljoen van Robben zijn niet vrij besteedbaar.

En als je de transfersommen bij Feyenoord kom je toch aan een aardig kapitaal (zeker de laatste jaren), maar als je dan alleen het aankoopbeleid heb dat je anonieme voetballers ver buiten europa wil aantrekken....tja.

De situatie bij Feyenoord is niet zo zeer ontstaan door een tekort aan financiele middelen, maar door een gebrek aan visie en beleid.
Das waar, maar een toch bovenmodale speler als Tomasson heeft men niets voor gevangen Onbegrijpelijk. Bovendien dacht ik (correct me if I'm wrong) dat PSV qua inkomsten vóór Feyenoord staat, of heb ik t mis Bovendien zal Philips best garant staan voor tekorten wanneer PSV daarmee weer een representatief elftal op de been kan brengen.

Inderdaad is er bij Feyenoord een beetje veel geld naar bijv linksbacks toegegaan
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden