Enkele bericht bekijken
Oud 3 March 2004, 18:48   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard Ouders haten je vriendin...

Men moeder haat men vriendin...Ze zit ze constant af te kraken als ze der niet bij is...
Dan kom ik voor haar op, word ik echt supperkwaad, want ik laat dat niet zomaar zeggen over haar. Nu vind men moeder dat ik streken heb, en mocht ik een maand niet weg(huisarrest eindingt deze week) maar ondertussen is er al zoveel gebeurd.
Ze denkt dat ik haar negeer, dat ik haar niet wil zien.
Ik probeer haar te overtuigen dat het niet zo is,ze geloofd me maar half. Swat, nou hebbe we in de krokusvakantie een zware ruzie gehad,bijgelegd maar... Het heeft zijn sporen nagelaten...

HET probleem is, ze zit bij me op school, erger nog, in men klas! Soms is dat leuk, maar meestal niet... Soms lijkt het echt dat ze geen bal om me geeft in de klas, en ze heeft me zo al een paar keer enorm gekwetst...Ik word daar dan zo kwaad van maar...als ze derna weer lief doet tegen mij, vergeet ik dat gewoon! En ik zie ze gewoon zo graag, ik hou echt van haar... Maar omdat ze me vantijd zo kwetst, ben ik de laatste keren meer depressief dan gelukkig...zou ik er mee moeten ophouden? Ik wil niet, maar ik heb precies geen keus... Ik weet niet wat ik zonder haar zou doen, maar ik ben het zo beu dat ze me vantijd zo zeer doet

Kortom: HELP!!!

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline