Onderwerp: Negatief Zelfbeeld
Enkele bericht bekijken
Oud 4 March 2004, 09:23   #4
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Mijn vriendin werd altijd nagefloten op straat, en daar voelde ik me echt super ongemakkelijk bij.
Maar op de een of andere mannier trekt zij er zich helemaal niets van aan. En ik weet uit ervaring dat ze zelfs niet eens omkijkt als er iemand fluit.

(heb haar nl. een keertje verrast door naar haar werk toe te rijden om haar op te halen. Ze zag me niet staan en ik floot . Liep ze gewoon verder )

Maar je zou het er eens met haar over kunnen hebben, misschien dat zij je wel gerust kan stellen. Het is alleen maar goed dat ze ook met andere kan chatten en praten, want als ze dat niet kon doen dan zou ze zich misschien teveel opgesloten voelen.

Aangezien het blijkbaar een leuke meid is zullen er vast nog meer jongens op haar af stappen.

Ik kan je verder waarschijnlijk niet veel helpen. Ik weet niets over jou vriendin natuurlijk, maar meestal probeer ik als vriendin krijg verschillende dingen te weten te komen.
Of ze al veel vriendjes heeft gehad bijvoorbeeld, en waarom dat is uitgegaan. Of ze misschien zelf weleens vreemd is gegaan, en hoe ze erover denkt.