Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Later sterft gewoon de ene helft van de bevolking aan vetzucht, een kwart aan "gewone" ondervoeding en een kwart aan Anorexia of Boulimia Nervosa...
|
Ja in jouw wereld misschien.....
Kinderen mogen heus wel op zun tijd een vette snack.
Ik vind dat de ouders zowiezo altijd verantwoordelijk zijn.Ik bedoel als je ziet dat je kind te dik gaat worden dan grijp je toch in?Je kan moeilijk de kantines de schuld gaan geven want dat is altijd al zo geweest.Ik haalde op de middelbare scool altijd een kipburger maar ik had dan wel eerst me brood opgegeten.Ik had(en heb nog steeds

)het geluk dat me moeder me brood smeert.Het ligt niet alleen aan school maar ook aan thuis.Ouders kunnen ook cola light in huis halen ipv gewone cola of een zak chips minder meenemen.
Verkopen ze geen kipburgers meer op school dan gaan ze wel naar de snackbar om de hoek dat maakt echt geen reet uit.
En vooral sporten moet bevorderd(of t?) worden.Want ik denk dat het daar aan ligt.De jeugd word gewoon te lui.Wie heeft er nou zin om te gaan voetballen als je ook thuis voor de buis of achter je computer kan blijven zitten?