Enkele bericht bekijken
Oud 5 March 2004, 18:15   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard PSV-Auxerre [Centraal topic voor deze wedstrijden]

Omdat de vorige zo nodig weg moest, hier part II. PSV heeft dus geloot voor de 1/8-finales tegen AJ Auxerre. Zeer belangrijk voor het Nederlandse voetbal, aangezien onder meer Tsjechië, Turkije, België en nog een land dat ik even vergeten ben op de loer liggen om de 8e plek in de Uefa-ranking over te nemen.
Auxerre schakelde eerder dit toernooi onder meer Utrecht uit. Mocht PSV winnen, dan spelen ze in de 1/4-finales tegen de winnaar van Real Mallorca-Newcastle United, waar dan overigens een nieuw topic over komt, we blijven niet aanmodderen in deze, en al helemaal niet in 'Nederlands enige Europacup-deelnemer )

Persoonlijk denk ik dat de kansen 50/50 zijn. Auxerre is een zeer stugge ploeg, niet meer te vergelijken met de ploeg van vorig jaar, die PSV redelijk eenvoudig versloeg. Ik vrees dat uit een kleine nederlaag denkbaar is, dus moet thuis de basis gelegd worden. Het hangt sterk af (wat een cliché ) van de vorm van Kezman/Robben/Van Bommel. Als deze heren in vorm zijn acht ik de 1/4-finale zeer wel mogelijk
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden