Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
ik vraag me nog altijd af wat het nou precies voor een serie is
|
gewoon een drama serie denk ik. kzou dat zo niet kunnen zeggen na een aflevering.
@shanna : tgaat dus over een jongen wiens broer een auto gejat heeft en met drugs en drank op de achterbank is gearresteerd. die broer moet de bak in, hij komt vrij omdat hij nog minderjarig is en zijn moeder gooit hem het huis uit.
hij mag bij zn sociaal werker gaan wonen, die dus heel rijk is, en wordt vrienden met die zoon. zoon is beetje een buitenbeentje maar doordat die jongen een nieuw gezicht is in de buurt, krijgen ze een uitnodiging voor zon feest. maar daar komen ze in een gevecht met van die andere ballo's.
nou ons hoofdpersoontje moet weer terug naar huis van de vrouw van die sociaal werker, maar daar aangekomen blijkt dat die ma heel het huis heeft leeg gehaald en verhuisd is naar plaats onbekend. dus hij moet weer terug.
dat was zon beetje de eerste aflevering
tlijkt mij een best leuke serie, tlijkt me wel grappig om die twee groepen, de rijke verwende kiendjes en hij dan (zon arm iemand uit een achterstandswijk) te zien botsen. en natuurlijk gebeurt dat want anders heb je een saai serie