Onderwerp: waarom ook niet
Enkele bericht bekijken
Oud 9 March 2004, 11:31   #34
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het heeft ook alles te maken met de economische situatie denk ik. Het is wel schrijnend dat Feyenoord zijn heil moet gaan zoeken bij spelers van die categorie. Het zijn geen toptalenten als Robben of John, en ook niet gevestigde jonge subtoppers zoals Bosschaart. Dat soort spelers zijn denk ik te duur, of willen liever naar het buitenland, of willen liever naar PSV of Ajax. Daarom vind ik de vergelijking met het beleid van PSV maar ten dele opgaan. PSV (en Feyenoord voorheen ook) kocht gevestigde subtoppers, bepalende spelers bij eredivisieclubs of grote talenten. In geen van deze categoriëen kan men Saeijs of Tuijp plaatsen vrees ik

Saeijs:
1998/99 ADO Den Haag 5 1 Eerste divisie
1999/00 ADO Den Haag 33 1 Eerste divisie
2000/01 ADO Den Haag 25 1 Eerste divisie
2001/02 ADO Den Haag 9 0 Eerste divisie
2002/03 ADO Den Haag 29 3 Eerste divisie
2003/04 ADO Den Haag 4 0 Eredivisie

In de eerste divisie was Saeijs basisspeler, en begin dit jaar wasie geblesseerd geloof ik. Dus best een ervaren speler. Ik zou trouwens ook geen gevestigde subtopper behalve Vayrynnen kunnen noemen die een versterking voor Feyenoord zou kunnen zijn, dus, dan vind ik het halen van de talenvolste jongens een nobel streven
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden