Wat een klotevak is dat toch...
We zijn nu dus met de eindopdracht bezig, het maken van een website. Nu hebben we dus een leraar, en dat is echt een kneus. Soms komt het voor dat ik als ik iets vraag nog eerder weet hoe het moet dan hij

Volgens mij heeft ie er echt de ballen verstand van.
Hiervoor hadden we al van die opdrachtjes, wij hebben dat vak gekozen maar zijn er niet zo goed in. De opdrachtjes waren steeds net aan voldoende of gewoon zwaar kut gemaakt, maar ik had de tentamens allebei hoger dan 7, maar 2 vriendinnen van me dus niet. Nu stonden zij nog redelijk en ik sta wel aardig goed, en kregen we de eindopdracht.
Je kon kiezen: Programmeren, website, database. Iedereen koos voor een website, dat leek ons ook het leukst en het makkelijkst. Alhoewel Lotte nog twijfelde, en die man ook dacht dat database misschien geschikter voor ons was omdat we nog nooit een website gemaakt hadden en dat wel gedaan hadden. Kregen we vandaag het cijfer van de database terug, 5,8. Nouja, we waren dus aan de website begonnen, en het ging goed, het lukte!
Op een gegeven moment was het begin al weg, omdat die man het verkeerd had opgeslagen. Ons lukte het niet, en toen dacht ik dat hij het goed had gedaan. Niet dus. Nouja, kan gebeuren?
Toen ging het verder goed, eindelijk kunnen we iets bij Informatica! Het zag er allemaal leuk uit, en we liepen op schema. Tot 2 weken geleden. Frontpage was beneden van de pc's af, boven op de middelste rij ook, op de buitenkant konden we niet werken, kregen we een rood/oranje scherm. Wij zijn het gaan melden, het zou gerepareerd worden.
Dat is gebeurd. Alleen al ons bestanden waren van de pc gewist

"Klein tegenslagje, had je maar een backup moeten maken.." Oké, waar, we hadden ook bijna alles opgeslagen, en van de andere 2 zijn de bestanden teruggehaald. Mijne niet, maar dat was uiteindelijk maar een klein deeltje wat niet op flop stond, is nog te overzien.
MAAR VANDAAG LOGGEN WE IN, IS WEER ALLES WEG:@
Van mij stond alles op een flop, van lotte had ik iets opgeslagen, maar het logboek niet. Van Saskia had ik het niet, omdat het op dat moment niet op de flop paste. DUS: Konden we weer de verloren tijd inhalen.
En het ergste is nog, dat die man er NIKS aan doet en met dat achterlijke debiele hoofd van hem om ALLES staat te LACHEN:@
En wij kunnen eindelijk een keer iets met dat achterlijke vak, krijgen we vanalles tegen ons?!
Hadden we ook het eerste deel van die database, dacht dat we het goed hadden.. Tot we ineens wisten dat het anders moest, nouja te laat. Dus wij zeggen: We hebben het zeker fout gedaan? Ja, HAHAHAHAHAHA. Doe ff normaal
Maar, volgende week mogen we de presentatie doen, zal wel fantastisch gaan
En die klotejongens bij informatica, kuifje en rukarukruk vooral(we geven ze bijnamen

), die hebben nou dan weer niet dat alles van de pc afgepleurd wordt! Terwijl die dat ding al af hebben omdat ze alles "oh zo goed" snappen! Lievelingetjes...
Lotte zegt altijd: We love informatics

We're lovin' it