dat is wat die organisaties je laten denken. Maar waarom publiceren ze dan geen lijst van merken die dat doen en dan een groot dood mishandeld konijn op een poster. Niemand zou meer het merk kopen en binnen een half jaar is de boosdoener faliet.
Waarom gebeurd dat niet omdat het onzin is.
Er zijn duidelijke regels gesteld over het gebruik van proefdieren. een commissie van de wereld handels organisatie moet goedkeuring verlenen aan dierproeven alvorens ze beginnen er aan. die goedkeuring krijgen ze alleen als het zinnig is en de strikte regels worden nagevolgt. Doen bedrijven dier proeven zonder die toestemming is het illegaal en krijg je als merk nooit certificaten en als ze er achter komen ben je dubbel zuur natuurlijk.
Ja er worden proef dieren gebruikt, maar goed ik vind dat een goed offer om als ik straks een medicijn kan gebruiken waardoor ik genees tegen bijvoorbeeld een ernstige ziekte. en jij wil niet dat als je uitschiet met je oogpotloot in je oog dat je direct overleid of de rest van je leven blind bent omdat ze dat nu eenmaal nog nooit getest hebben.