Onderwerp: automutulatie
Enkele bericht bekijken
Oud 12 March 2004, 21:20   #189
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjana
nou niet ooh wat zielig en dan niks. Ik heb zelfs denk ik liever dat ze geen medelijden hebben met me. Maar gewoon normaal doen. Zoals ze ook deden voor ze het wisten. En tsja wat ik graag zou willen dat ze zeggen... Niet zo van je moet het niet doen.. Maar gewoon er normaal over praten daardoor ben ik vanzelf wel beter gaan inzien hoe het in elkaar steekt zeg maar..
Ik kan het niet zo goed zo uitleggen
ik ken het je wil geen medelijden, en ook niet dat 'je moet et niet meer doen' want dat weet je zelf ook wel, ook al is het lief dat ze laten merken dat het ze wat doet. Ik heb het meerdere vriendinnen verteld, en drie ex vriendjes, die zeiden ook echt van die loze dingen 'nee dat moet je niet meer doen!!' lief, maar wat moet ik daarmee??
nah 1x was er een vriendin die et hoorde en op een hele speciale manier me bij mn schouders pakte en hetzelfde zei, toen deed het me echt wat. Tis namelijk geen handtastelijk meisje, dus dat doet ze niet zo snel, en ze heeft veel meegemaakt waardoor het mij extra raakte dat ze zich dat van mij zo aantrok. En mn beste vriendin en mn zusje zeiden allebei: als je het doet doe je mij ook pijn. Ze hebben me ook allebei een keer geslagen toen ik bekende weer een keer te hebben gesneden. Vanwege de schok, ook al wisten ze allang dat ik dat deed.
Maar mn vriend is fantastisch. Ik weet niet hoe ie et doet maar hij houdt me tegen. Ik heb het nu 5 maanden met hem en in die tijd heb ik 1x gesneden; omdat ik toen het gevoel had dat ik em kwijtraakte. Psies op het moment dat ik het mes in mn arm zette belde hij me (nadat ik hem had geprobeerd te bellen en al de hele week had gesmst).
en toen stond ik onder de douche dus zag ik dat pas later. En hij begreep het. Toen ik em weer zag greep hij heel zachtjes mn arm, en kuste mn wond. Scary maar dat was zelfs erotisch, ZO lief, zacht, teder.... en een acceptatie... 'meisje ik begrijp het ga je gang'
en dat zegt ie nog steeds
zolang ik er maar een goeie reden voor heb.
ik doe het nu niet meer omdat ik er nog geen reden voor heb gehad omdat het gewoon erg goed met me gaat maar het is een verslaving waar ik nooit meer vanaf kom; als er iets tegenzit wat ik niet aan kan zit dat mes weer in mn huid
maar ik heb vroeger veel gesneden vanwege tegenslagen bij mn vriendjes omdat ik dat als enige niet in de hand had, en omdat dat me echt veel deed, maar bij mn huidige vriend heb ik dat dus helemaal niet meer. En dat is gewoon heel fijn.

als iemand hier vragen aan me heeft kan ie ze gewoon stellen, ik geef overal antwoord op en mocht je iets aan me kwijt willen: ik luister altijd
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden