Onderwerp: Geesten
Enkele bericht bekijken
Oud 12 March 2004, 21:46   #44
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
een paranormale wetenschap zeker
je moest eens weten wat ze bij de reguliere wetenschap tegenwoordig niet allemaal onderzoeken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Splash85
Ik heb wel eens gehoort dat soms... die geesten je wel eens lastig te vallen.. wanneer ze nie weten dat ze dood zijn en nog op aarde zijn...

Wat moet je dan.. kan je ze dat gewoon zeggen!? En hoe?!
Ik heb weleens gelezen over een meisje dat haar opa nog in dr kamer had ofzo, eerst vond ze het fijn dat ie er was maar later ging hij haar dwingen allemaal dingen voor hem te doen anders maakte hij haar het leven zuur. Die heeft ze met behulp van iemand anders weggekregen doordat ze hem ferm had toegesproken; ze had hem niet meer nodig, en het was tijd voor hem om te gaan. Hij speelde in op haar onzekerheid, en toen die wegviel moest ie gaan.
Zoiets klinkt erg concreet, ik zou niet weten of het waar was maar ik kan me zoiets wel voorstellen.

trouwens; Chrizlybeer
Citaat:
En wat een slap geouwehoer zeg, wie is er wel aan toe om over te gaan naar een andere wereld? Als iedereen die er niet aan toe is naar de andere wereld te gaan hier als geest of enititeit hier rond blijft zweven wordt t behoorlijk druk, als je eens ziet hoeveel mensen er de afgelopen millenia zijn doodgegaan. Als je er dan van uitgaat dat 75% naar de andere wereld gaat heb je nog steeds een ontelbare hoeveelheid van die dingen zweven. Ik vind het nergens op slaan dus.
wat dacht je van al die mensen die in god en de lieve hemel geloven? in de hemel komen in principe alle mensen -iemand had me dat uitgelegd door middel van een bepaald uitgangspunt dat op je sterfbed al je zonden vergeven worden ofzo, ik weet het niet meer precies, dus ook Hitlers ziel loopt daar rond - dus zou die hemel na een tijdje niet 'vol' komen te zitten? das hetzelfde principe. Bovendien moet je geesten ook niet zien als iets wat ruimte inneemt, want dat doet het dus niet
ik zie het trouwens meer als energie, maar dan heb ik het over levende mensen. Met geesten hou ik me niet bezig.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 12 March 2004 om 21:50
0Vera is offline   Met citaat antwoorden