Enkele bericht bekijken
Oud 13 March 2004, 00:52   #25
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wat is nou je punt, Bart? Was PSV gisteren niet slecht omdat volgens jou de berichtgeving bij Ajax anders zou zijn? De conclusie was dat het gisteren nergens op leek maar dat het resultaat en de uitganspositie prima zijn. Naar mijn idee een heldere en terechte conclusie en daar heeft Ajax geen drol mee te maken. Trouwens, Mulder staat is echt geen Ajax supporter of iets dergelijks, hij uit ook echt wel zijn kritiek op Ajax. Grazer AK uit was vergelijkbaar, maar toen werd Ajax ook echt niet de hemel ingeprezen hoor.
Kom op nou Arthur, dat er een goede uitgangspositie verworven is werd slechts tussen neus en lippen door verteld De godganse tijd werd de nadruk erop gelegd hoe ongehoord slecht het wel niet was.
JA, HET WAS SLECHT, JA!! Maar wat boeit dat wanneer het resultaat bevredigend is. We hebben het wél over een 1/8e-finales en over een ploeg als AJ Auxerre.

Na Ajax-Grazer hoorde ik alleen maar jubel-stemming, dat we 2 clubs in de CL hadden, en nauwelijks iets over dat het spel niet om áán te zien was. En terrecht niet, want daar gat het daarna helemaal niet meer om. Nederland bevindt zich in een dermate precaire situatie dat elk punt meegenomen is.

Maar neen, daar kunnen de Mulders die zo nodig de notoire liefhebber moet uithangen wanneer het om PSV gaat niet over praten. Dan moeten we de godganse tijd aanhoren met een wat voor ongelofelijke dosis geluk dat tot stand gekomen is, en hoe erbarmelijk slecht het was, en dat Mulder niet genoten heeft. WHO GIVE'S A FUCK!! :@ Valt me nog mee dat de NOS het überhaupt uitzendt, trouwens. Maarja, PSV gaat toch door, jammer hè?!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden