Onderwerp: Grote borsten
Enkele bericht bekijken
Oud 13 March 2004, 23:54   #131
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

De posts van Jennifer verklaren is een lastig karwei, maar de interpretatie die ik er aan geef is de volgende...

Sommigen vrouwwezens zijn gezegend met een paar grote borsten. Die kun je dan extra benadrukken, zodat ze nog eens extra de aandacht opeisen...
Maar je kunt ook kiezen voor iets zwarts of iets met een minder decollete, zodat de borsten wat minder overdreven naar voren komen...

Zo ken iemand die ontzettend grote borsten heeft.. In feite al niet in verhouding met haar lichaam... Maar ze legt er ook nog eens extra de nadruk op... Je kunt er figuurlijk (en letterlijk) niet omheen... Dat vind ik eerlijk gezegd overdreven. Met het benadrukken van een paar mooie borsten is niets mis ( ), maar als je van jezelf al erg grote borsten hebt moet je imho daar overheen niet nog eens kleding gaan dragen die de al erg grote borsten nog eens benadrukken...

Ik had die kleine discussie tussen Jennifer en Saartje niet helemaal teruggelezen, dus het tweede gedeelte van mijn post is niet helemaal logisch meer. Maar ik ben het dus wel met Jennifer eens.. Tenzij die ineens iets heel anders bedoelt.