Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
die laatste 2 voorbeelden zijn heel iets anders, ik heb echt zo'n hekel aan mensen die zich ertegen moeten verzetten, zelfde slag mensen dat voor 11 september ook geen minuut stilte wilde houden en dezelfde mensen die een hekel hebben aan kerst. maar dat is een andere discussie
|
ik vind nog steeds dat je misschien beter er over kunt praten dan een minuut stilte, je kunt wel tegen een stelletje kinderen (volwassenen moeten dit zelf weten, maar het gaat mij vooral over de scholen) zeggen dat ze ff een minuutje moetn nadenken over wat er is gebeurd maar dat doen ze niet, iig de meesten niet, je kunt er beter "een minuut" over praten dat helpt veel meer, zo kunnen die kinderen hun gedachtses kwijt, in die ene minuut stilte gaat er veel door mensen heen maar of zo nou ook echt gaan nadenken over wat er gebeurd is, ik vraag het me af.
En de vergelijking van de mensen die een hekel aan kerst hebben, vind ik echt een loze opmerking, want zo heb ik geen hekel aan kerst maar vind ik kert hypocriet, want je moet nadenken over wat je gedaan hebt, en allemaal lief en aardig zijn, maar als je het hele jaar door een krent bent, moet je niet inneens lief en aardig zijn, dus die vergelijking gaat echt helemaal nergens over