Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Kom nou niet over politiek praten/ dan kunnen we deze hele contest wel gewoon laten/ want daarin kan jij slechts blaten
Ik ben als jezus zo onsterfelijk met dissen/ jij kan met je zielige lines slechts naar mijn zwakke punten gissen
mensen dissen en uitpissen 2 handen op mijn buik/ mijn zinnen zijn verradelijk als een fuik
Steeds als je me denkt te hebben gedolt/ kom ik terug 2x keer zo hard tot je bloed ervan stolt
|
vind je het zelf niet een beetje lachwekkend / je doet alsof je deze wereld kent / maar als je een neger ziet ben jij degene die naar z'n mamie rent/
en altijd maar die arrogante houding / waarom? / in je hoofd ben je de bom / maar ondertussen leef je op leerlingen.com /
meer dan 8000 berichten al gedropt / het is wel duidelijk dat je je achter je toetsebord verstopt /
nee ga jij je maar lekker verstoppen in je schuur / kan je je aftrekken op al die posters van Bush aan de muur /
ow en speel je met mij / speel je met vuur / ik hit je harder dan een rechtse van Regilio Tuur / terwijl jou shit kaler is dan een kankerpatient na een chemokuur