Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door infamous
vind je het zelf niet een beetje lachwekkend / je doet alsof je deze wereld kent / maar als je een neger ziet ben jij degene die naar z'n mamie rent/
en altijd maar die arrogante houding / waarom? / in je hoofd ben je de bom / maar ondertussen leef je op leerlingen.com /
meer dan 8000 berichten al gedropt / het is wel duidelijk dat je je achter je toetsebord verstopt /
nee ga jij je maar lekker verstoppen in je schuur / kan je je aftrekken op al die posters van Bush aan de muur /
ow en speel je met mij / speel je met vuur / ik hit je harder dan een rechtse van Regilio Tuur / terwijl jou shit kaler is dan een kankerpatient na een chemokuur
|
Wat zeg je regillio tuur/ die gozer die maakt alleen zijn vrouw overstuur/ als ik die neger zie hangt ie net als jij in de IC apparatuur
en gast ik ben echt wel de bom/ als ik wil... kan ik je hele familie laten nemen en dan ook nog eens achterom
Ik ben niet jaloers op jouw leven/ damn god was zeker in een slechte bui om het jou zo te geven
Ergens is het best knap met jouw handicap en je tik/ om een stuk tekst neer te zetten, maar ik geef je gewoon een verbale kick
Met vuur spelen doe je maar in volendam/ daar hebben ze net zo'n lelijke koppen als jou echt helemaal lam
ik maak je helemaal kapot jij fucking joker/ het doet me net zoveel als jouw tekst, met mijn gezicht op face: POKER
Krijg nu maar alvast het zweet/ want alles wat je hebt raak je door mij kwijt voor je t weet