Onderwerp: Meditatie
Enkele bericht bekijken
Oud 16 March 2004, 00:48   #26
0Vera
Lid

Standaard

ik vind wat MasterB omschrijft ook een vorm van 'tot rust' en 'tot jezelf' komen, ik bedoel wij kunnen toch niet zien wat hij daarbij voelt? elec doe nie zo fel joh, hoeft helemaal nie
maar het is idd meer een vorm van chillen, en dat wordt hier toch niet bedoeld MasterB (is er geen mooie afkorting voor jouw naam? klinkt zo afstandelijk...)

ontopic: ik deed vroeger veel aan meditatie, tussenweg tussen chillen, rust vinden en ook alle gebeurtenissen van die periode in een vogelvlucht voorbij laten razen en loslaten.
Mijn "visioenen" (beelden die ik als ik mijn ogen dichtdeed voor me nam om die rust te vinden) waren ook altijd stranden, of uitgestrekte velden (en later ook treinen) waar ik overheen 'vlieg' als het ware zodat ik dus met de snelheid waarmee het landschap langs me flitst ook die gebeurtenissen zie langsschieten. ALs ik ze dan achter me liet werd mn hoofd steeds leger. Bij de treinen zie ik trouwens weer een uitgestrekt veld met een grote spoorlijn waar keihard een trein langsflitst.
Maar ik heb et een tijd niet gedaan, misschien verzin ik et de volgende keer wel vanuit een trein, dan flitst het landschap ook natuurlijk

[edit] de trein vind ik ook heerlijk rustgevend btw, dat 'flitsende' voorbijgaande landschap doet me altijd wel wat. En de trein ook. Maar mediteren zou me daar denk ik niet lukken, daar moet ik toch echt wel alleen voor zijn
Mediteren is ook echt niet iets waarin je gestoord wil, kan of moet worden.....
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 16 March 2004 om 00:50
0Vera is offline   Met citaat antwoorden