Enkele bericht bekijken
Oud 16 March 2004, 19:42   #8
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door infamous
jij de bom ? / eerder een rotje / ik knal als dynamiet / en blaas je weg over elke beat / geloof je me niet ? / vraag Stevie maar / met mij battlen / dat wil je niet
alles wat je dropt loopt af met een sisser / je doet wilder als Bert Visscher / maar ik vaag je weg als regen door een ruitewisser / je denkt 'ik dis' / maar ik 'disser'
ja ik ben de vergrotende trap / terwijl jij flopt net als I-mode en WAP /
en begin niet over lelijke koppen / toen je moeder jou zag / hebben ze d'r in een gesticht moeten stoppen / het enige wat ik OVER JOU heb gehoord zijn moppen /
hier heb ik er eentje / om op je dijen van te gaan slappen / het is lelijk / arrogant / en kan niet rappen ?
Jezus je grappen en rijmpjes lijken wel op die van dick bruna’s nijntje/ als je klaar bent met het lachen om je eigen grap geef je dan een seintje?
Eigenlijk heb ik als mazzelaar best wel met je te doen/ geen : liefdevolle familie, leuke vriendin opleiding en poen
Jij moet leugens over mij verzinnen om proberen mij te dissen/ maar jouw problemen zijn real daar kan ik niet mee missen
Jij hebt je rijmpjes al ver van tevoren bedacht/ en het is niet eens grappig en qua creativiteit totaal verkracht.
Je raakt me totaal niet op deze zogenaamde persoonlijke vlakken/ kerel wordt toch net als je vader putjesschepper misschien kan je daar iets van bakken
Op dit schip genaamd the battle ben ik de kapitein/ maar he! ik ben niet de slechtste jij mag de dekzwabber zijn!