Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Hoevaak jij mijn ouders met sex combineert / geeft maar weer aan wat jij in je bed prefereert
Maar waar jij geil van wordt, maakt mij niet uit / Zolang jij der lol in hebt wanneer m'n vader weer over je gezicht heen spuit.
Mijn vriendin, dat is waar ik het bij hou / ow, ze vroeg zich af of bij de volgende verkrachting ook wat voelen zou?
Dit is je baan, en daarom kan je het tegen mij wagen? / man, als ik jouw in dienst had, had ik je al 3 keer ontslagen.
Je overuren ingehouden, je pensioen voor mij / en dat allemaal in het belang van deze maatschappij.
De mensheid mag je niet / niemand die je ziet / niemand hoort jouw lied / is het gvd niet een keer tijd dat je dat inziet?
Maar hardleers als je bent zal ik wel weer wachten / op het volgende stuk, smachtend om het afteslachten
|
Je houdt zeker wel van wachten, nou hier ben ik dan / met een nieuwe rhyme vers van de pers veeg ik je zo weer uit de pan.
ALsof jij ooit werk zal krijgen... je bent gewoon een "hopeloze WO student'' / Net zo hopeloos wordt je door Funfair in Fizz' keldertje verwent.
Hier is het volgende stuk, klaar om het af te slachten ? / Ik geef je alvast een stuk verband om de pijn te verzachten.
Je zat er om te smachten, nu kun je alleen nog maar wachten / Je bent 1 en al roest / net als een fiets op de bodem van de Amsterdamse grachten.
Ja, je mag van mij wel meteen op pensioen / je zult je hele leven werkloos blijven, dus wat zou je anders moeten doen?
Het belang van de maatschappij? Kijk nou eens naar jezelf ... Je echte ouders hebben je in de steek gelaten omdat je te lelijk was / Te vondeling gelegd en gedumpt in het struikgewas.
Je bent een schande voor deze maatschappij, heb je dat niet in de gaten? / Zo'n schande dat zelfs je fokking pleegouders je probeerden te verlaten
Nou valt Dhr. Ooijevaar een beetje door de mand / Tijd om jezelf af te vragen: "Waar ben ik nu weer in beland" ?