Enkele bericht bekijken
Oud 17 March 2004, 15:22   #10
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Daar is die weer, eindelijk een weerwoord bedacht? / damn, na zo lange pauze had ik toch wel wat beters verwacht.
Zelfs zo hopeloos dat je m'n halve profiel kopieert / een overduidelijk teken dat je in pure wanhoop verkeert.

Ach, als ik klaar ben als hopeloos WO student / krijg ik toch een baan waarvan jij het bestaan niet kent.
En dan zul je me dankbaar zijn wanneer je achter de geraniums wegkwijnt / of denk je dat die uitkering vanzelf op je rekening verschijnt?
In deze maatschappij heb jij gewoon maar 1 nut / Vergeleken met jou is het leven nog niet zo kut.
Eenzaam en alleen zit die daar dan / met de gedachte dat ie iedereen dissen kan.
Dementie, Schizofrenie / waar jij aan lijd weet ik niet / maar elke keer dat ik weer een reactie van je lees / krijg ik toch medelijden om dat ik het ergste voor je vrees.
Het enigste waar jij over kunt rappen is over je eigen toekomst / volgens mij kun je niks anders verzinnen, of wel soms?
Ja, ik zit momenteel eenzaam en alleen de pc / heb je daar soms problemen mee?
Ik zeg niet dat ik iedereen kan dissen / Maar jou rap ik er zo uit, dat kan haast niet missen.
Vergeleken met mij is het leven niet zo kut? / Heeft jouw leven dan nog wel nut?

Ja dat begin ik me nu toch wel af te vragen / En dan maar steeds over mijn leven klagen
Maar goed, je rhymes zijn btw echt somber / Maar je krijgt van mij al op je donder. En jij zat toch boven op een berg? Ik sla je weer terug naar onder!
Het is al bijna woensdagavond he? Ik ruik nu al die zege / Als troostprijs mag jij straks mijn kont af gaan vegen.
Mijn herinnering blijft hier achter, ik ben je voor geweest / Mijn lines spoken nog dagen rond in je geest
Headliner is offline