Enkele bericht bekijken
Oud 17 March 2004, 18:12   #9
infamous
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Jezus je grappen en rijmpjes lijken wel op die van dick bruna’s nijntje/ als je klaar bent met het lachen om je eigen grap geef je dan een seintje?
Eigenlijk heb ik als mazzelaar best wel met je te doen/ geen : liefdevolle familie, leuke vriendin opleiding en poen
Jij moet leugens over mij verzinnen om proberen mij te dissen/ maar jouw problemen zijn real daar kan ik niet mee missen
Jij hebt je rijmpjes al ver van tevoren bedacht/ en het is niet eens grappig en qua creativiteit totaal verkracht.
Je raakt me totaal niet op deze zogenaamde persoonlijke vlakken/ kerel wordt toch net als je vader putjesschepper misschien kan je daar iets van bakken
Op dit schip genaamd the battle ben ik de kapitein/ maar he! ik ben niet de slechtste jij mag de dekzwabber zijn!
jonge ga een woordenboek kopen/ voor jou lines bestaat een spreekwoord : dweilen met de kraan open / kansloos al dat slappe gelul en geleuter / nog simpeler dan een tekening van een kleuter /
je moet meedoen aan Idols / klinkt misschien stom / maar je kan dan in ieder geval spitten : in een voetbalstadion /
tussen al je kansloze soortgenoten / maar ik heb medelijden met hen / omdat zij door jouw wacke shit worden uitgefloten
jij bent eigenlijk een paradox / je weet wel / zo'n schijnbare tegenstelling / je doet dope maar bent zo slecht / je zou moeten worden opgeborgen in Fort Knox / terwijl ik groter wordt als die rollende sneeuwbal van de helling