Enkele bericht bekijken
Oud 17 March 2004, 18:43   #21
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
En nu de bron van al deze beweringen? grote onzin in mijn ogen, als ik al in een god zou geloven dan zou die zich niet vast leggen in een boek zoals de bijbel en koran. Misschien kan je ook geloven zoals heel veel mensen doen namelijk: iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen daden. Er is trouwens geen bewijs dat god 100% niet bestaat, anders zou dat namelijk wel wereld nieuws zijn.
maar zij zegt dat ze in de bijbel gelooft. daarom zei ik het.

ik geloof ook wel in dingen maar niet in een god, niet in iemand die boven ons allen staan en waar wij nederig aan zijn.

ik geloof in zielskracht en energie. maar dat is een ander verhaal.

en pfp, ik denk dat als ze zouden zeggen op tv ofzo dat god niet bestaat dat dan de hele wereld gaat flippen. dus daarom doen ze het niet. (net als waarom ze area51 niet vrijgeven, ze willen geen opschudding)
maar alles wijst er toch op.. en ook nog eens dat het verhaal uit de bijbel en de koran bijna hetzelfde zijn, en dat dit nog maar relatief nieuwe religies zijn, als je vergelijkt met de egyptenaren (en als je daar over leest kom je tot de conlusie dat dat geloof ook wel errug veel lijkt op de bijbel en koran)..
  Met citaat antwoorden