Enkele bericht bekijken
Oud 17 March 2004, 19:35   #10
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door infamous
jonge ga een woordenboek kopen/ voor jou lines bestaat een spreekwoord : dweilen met de kraan open / kansloos al dat slappe gelul en geleuter / nog simpeler dan een tekening van een kleuter /
je moet meedoen aan Idols / klinkt misschien stom / maar je kan dan in ieder geval spitten : in een voetbalstadion /
tussen al je kansloze soortgenoten / maar ik heb medelijden met hen / omdat zij door jouw wacke shit worden uitgefloten
jij bent eigenlijk een paradox / je weet wel / zo'n schijnbare tegenstelling / je doet dope maar bent zo slecht / je zou moeten worden opgeborgen in Fort Knox / terwijl ik groter wordt als die rollende sneeuwbal van de helling
Jezus en dat zegt iemand met een stinkende broeklekkage/ ja iedereen ruikt het hoor, een ware blamage/ en nee rappen zoals jij doet wordt nooit een rage.
t spijt maar ik moet deze ware shit over jou nu echt poste/ wist je nog al die leugens over mij die je hier looste
Damn en jij bent doorgegaan, voor mij is dit bloedserieus geen “game”/ en wat doe jij je maakt er een grap van echt f0cking lame
Ik krijg heimwee naar de eerste ronde/ die gozer wist tenminste wat echte gangsters onder rappen verstonde
Wat the fuck doe jij eigenlijk überhaupt met een vriendin???/ iedereen weet het al hoor: een lekkere jongen, daarin heb jij zin