Ten eerste sorry dat ik op een oud topic reageer....
Ik kan zo ongeveer begrijpen wat je voelt, ik heb zelf ok fibromyalgie.
Jij weet waarschijnlijk ook wel dat je omgeving er vaak negatief op reageert. Het ene moment kan je alles en het andere niks.
Ik wil hier geen jankverhaal van maken maar ik kom elke dag moe uit bed,ik ga moe in bed en kan dan vervolgens niet slapen van de pijn,die ik ook de hele dag heb.
Wat ik tegen je wil zeggen is dat je moet doen wat je zelf wilt en goed acht voor je lichaam.
Als jij een goede dag hebt en naar de stad wilt. DOE dat dan , ook al krijg je nare reacties.
De volgende dag niet naar school/ werk ? Jammer !
Maar je hebt wel een fijne dag gehad.
Ik zelf ga niet naar school en werk ook niet, maar als ik me goed voel ga ik gewoon naar de stad, of zwemmen met mijn kinderen.
Als ik dan te moe ben om te stofzuigen, jammer..Maar als het morgen wel lukt, lukt het morgen.
Misschien heb je iets aan deze site :
http://groups.msn.com/jongerenmetfibromyalgie
Ik zit er zelf niet trouwens.
Het is een site met jongeren die ook fibromyalgie hebben..Misschien heb je er steun aan of kunnen hun je vertellen hoe je ermee kunt gaan.
Dat laatste is trouwens moeilijk...Elke dag pijn is niet leuk maar als je bij de pakken neer gaat zitten,houd het op.
Probeer het beste uit je goede dagen te halen, en denk daaraan als het slecht met je gaat.
Ik wens je veel sterkte. Ik weet wat je voelt ( zul je vaker gehoord hebben

)
Mocht je willen mailen/msnen :
wak_e_sanka@hotmail.com
Veel liefs van een mede-fibromyalgie-'patient''