ik onttrek me uit deze dicussie, want ik kan het niet uitstaan dat je niet normaal praat, en ons probeert te intimideren met je woordkeuze en zinsopbouw.
en het maakt toch niet uit wat ik zeg, want jij geloofd het toch niet, en okal heb ik een goed punt weerleg jij het met iets wat helemaal nergens over gaat
zoals:
Citaat:
Pijn in je arm is een status. Denken dat je pijn in je arm hebt is ook een status, maar deze zijn niet hetzelfde. Ik denk ook zeker niet dat het voor elk individu opgaat. Toch kun je dit met de reguliere 'geneeswijze' bestrijden. Paracetamol, aspirine of morfine moeten genoeg zijn, wil je echt leiden aan pijn.
|
je geest is zo sterk dat het je lichaam kan beinvloeden. dus als jij je heel erg concentreert op iets en je inbeeld dat je daar pijn hebt, dan krijg je daar pijn. het is niet dat er iets mis is met je arm, maar je geest weerspiegeld dat het wel zo is. je voelt dit daadwerkelijk ook, en die pijn IS er ook voor je, omdat het hetzelfde voelt wanneer je echt iets aan je arm hebt.
en dus ook, wanneer iemand echt pijnheeft aan zijn arm en zich erop concentreert om de pijn weg te halen, en dat er geen pijn is, zal de geest het lichaam weer zo manipuleren dat er een snellere genezing optreed of dat de pijn minder wordt of weggaat.
en ik snap niet dat je zegt dat je paracetamol moet nemen als je pijn wilt leiden.
maar zoals ik al zei, veel plezier met de discussie.