Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Kom jij ook weer aan met je "rellen".. Hou daar nou eens mee op joh, als er mensen vraagtekens zetten bij jullie handelen is het direct "rellen". Volgens jou ben ik ook een echte "rel-master" of niet?
|
hoogstens nog kleine rel nicht hoor, Maar serieus vraagtekens zetten bij handelen is voor sommige mensen een echte sport geworden. terwijl er naar mijn idee in dit geval nu eens geheel rechtvaardig vlot en netjes is gehandeld. zonder enige blijk van vriendjes politiek. en nu blijkt het alsnog weer niet goed te zijn. dat is wel weer een diepe zucht waard hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Daarnaast is LeoLeo al eens eerder haar + status kwijtgeraakt om ongeveer hetzelfde en toen had ze hem ook binnen een aanzienlijk korte tijd weer terug. Wat dat betreft begrijp ik waarom men dit punt aanhaalt. Ik vind eigenlijk dat LeoLeo wederom heeft bewezen niet betrouwbaar te zijn. Ze was FB+, maar bijkt toch niet betrouwbaar. Is het dan niet belangrijker dat je FB's(+) hebt die betrouwbaar zijn dan dat je haar straft met wat redelijk is ten op zichte van een FB en een gewoon lid. Ik kan me niet indenken dat het normaal is dat onbetrouwbare personen nog FB zijn. Dus zie het FB af maken van LeoLeo niet als straf voor wat ze gedaan heeft, maar als het opzeggen van de vertrouwen. Dat lijkt me niet meer dan logisch (zeker omdat ze in herhaling viel).
Edit: Ik stemde voldoende, omdat het gezien de feiten natuurlijk wel zo is, maar je kan je afvragen of je nog wel vertrouwen kan hebben in de persoon LeoLeo als FB..
|
Dit is idd een vraag die de huidige staff bezig houd. er zijn mensen die het vertrouwen opgezecht hebben en er zijn mensen die nog wel vertrouwen hebben in haar als Forum Baas. Deze discussie wordt intern gevoerd omdat het een staff aangelegenheid is dunkt me.
Om meteen maar met open kaart te spelen voordat mensen straks weer helemaal de verkeerde indruk krijgen. Mijn mening als beheerder is dat LoeLoe idd geen Forumbaas status zou moeten hebben uit veiligheids overwegingen voor het forum. ik vind het security risico bij haar te groot gezien deze gebeurtenissen en verleden.