Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
laat dat tuig
|
Waarom? Ik kan me er dood aan ergeren. 3 kwart van mn school is turks of marrokaans. Op de fucking informatie borden staat verdomme alles in het turks en marrokaans! Je evrstaat niemand meer want iederene loopt turks ofzo te lullen.
Wat the fuck is er aan de hand? We leven toch in nederland. Ik geef les op mijn school, en ik verbied iedereen (50 man in mn klas ongeveer) om ene andere taal dan nederlands te praten. Doen ze dat neit, dan kunnen ze vertrekken.
Het slaat toch nergens meer op dat je je buitenlander gaat voelen in je eigen land?!
En tuurlijk, er is maar ene kleine partij die het echt verneukt voor de alochtoonse bevolkings groep. Maar helaas vallen ze zo ernstig op en lijkt het alsof dat de enige zijn die ik tegen komt. Loop bv maar eens door rotterdam cs, over al groepjes turken en marrokanen die je zitten aan te staren alsof je net je fiets hebt terug gestolen van ze. Voel je je veilig? Nee. Waarom niet? omdat je weet dat daar per dag gemiddeld 14 mensen worden beroofd. Hoewle ik wle meot toegeven dat Opstelten met zn politie gedoe er wel verbetering heeft gebracht, maar toch.
Mensen die hier al 50 jaar wonen en nog steeds geen woord nederlands kunnen. net zo belachelijk. Dat het uberhaupt mogenlijk is voor iemand die hier al zn hele leven woont om zonder een woord nederlands te spreken hier toch gewoon nromaal te kunnen leven vind ik belachelijk.
Ja. Ik ben rechts. Maar om een goeie reden.