Onderwerp: wat moet ik nou?
Enkele bericht bekijken
Oud 20 March 2004, 19:06   #15
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
In dat opzicht vind ik dit inderdaad een beetje loos
het klinkt heel raar maar zo moet je het niet zien...
tis meer bindingsangst, zo van 'nou KAN ik geen aandacht meer krijgen van andere jongens', maar ik heb gemerkt dat dat een ongegronde angst is. Want die aandacht WIL je ook niet meer, als je eenmaal voor 1 gozer gaat die je helemaal geweldig vindt.

Ik ben 19, heb nu bijna een half jaar een relatie, maar heb er in t begin twee maanden over nagedacht (!) omdat ik nog een beetje bindingsangst had. Al had ik dat zelf niet door, nee ik wou nog met heel veel andere jongens kunnen flirten - dacht ik - en dat kon nie meer ineens, toen die ene mij "verkering" (wat klinkt dat kinderachtig ) vroeg. Ik was toen iets te overdonderd maar heb toch daarna weer een stapje terug gedaan.
Achteraf geen slechte stap, want ik ben in die tussenliggende periode begonnen met mn studie, met een nieuw leven en een vriend van het kaliber dat hij was paste daar even totaaaal niet tussen. Ik heb geen rare dingen gedaan in die tijd "toen het nog kon", maar heb wel veel contact met hem gehouden en toen ik voelde dat ik de rust in mn kop, en in mn leven weer een beetje terug had, heb ik hem dat geschreven en zijn we langzaam iets gaan opbouwen wat na drie weken na mijn bekentenis echt "aan" ging. En daar was ik me toen echt bewust van, dat ik dat ook wilde
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden