Enkele bericht bekijken
Oud 20 March 2004, 21:11   #15
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

ik ben het grotendeels met pruttelpoot eens. ik begin me ook steeds meer te ergeren aan marokkanen. hier op mijn school is iedereen 'voor' de al-qaeda acties, en juichen voor bin laden, terwijl ze geen idee hebben waar al die gasten het over hebben. allemaal zelfde mening: joden dood, westerlingen dood en je bent alleen welkom als je moslim bent. tenminste zo ervaar ik het op mijn school. ik heb bijv een trui waarom staat: american eagle. en dan niet in koeieletters maar echt klein, en dan wordtik er gewoon op aangesproken alsof ik de islam bedreig. gelukkig hebbik dan nog vrienden in dat soort groepjes die mensen voor me tegenhouden maar alsik die niet had, zouden mn scheve tanden allang recht geslagen zijn.

dit is trouwens niet alleen op mijn school. op de school van mn vriendin wordt er dagelijks geroepen: wil je neuken, wil je pijpen. en niet door autochtonen, niet surinamers/afrikanen, maar vrijwel altijd turken/marokkanen/indierichting. ze wordt ook altijd overal aangeraakt zonder pardon. het maakt hun niks uit, en als ze erwat van zegt krijgt ze een klap. en dat is dan een onschuldig meisje van 15 tegenover een groep marokkanen van 17/18.

...en maar klagen over het begrip 'kutmarokkanen'