Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
er loopt hier een turk rond die standaard een lonsdale-pet draagt
dat heet geemigreerd
|
Dat heet geintegreerd.
Als ie geemigreerd zou zijn, dan zou ie hier niet meer wonen.
Maarja. Heel nederland slaat nergens meer op. Als je hier in nederland als marrokaan zijnde je leraar doodschiet, dan word het goed gepraat onder het motto dat die leraar de pik op hem had enzo. Vervolgens gaan zn vrienden demonstreren dat hij goed was... Als ik daar toen geweest was had ik serieus dat hele groepje gelijk kort en klein geslagen...
Ik heb gelukkig wel de mazzel dat ik nooit in elkaar geslagen word ofzo. Daar dwing ik op mijn school teveel respect voor af (ik ken bijna iedereen wel, qua leraren dan, ik loop er stage en heb er l voor zorg gedragen dat er 1 is verwijderd en een aantal ene flinke zooi shit hebben gekregen). Verder ben ik best lang, zie er neit uit als een mietje (hoop ik), eigenlijk nooit bang en lul ik ze altijd wel plat.
Een keer wel een flinke confrontatie gehad met een hele groep marrokanen, dus ik rustig mn mobiel pakken, 112 belen, zeggen dat ik bedreigd word door een grote groep marrokanen en dat ze maar beter even konden komen (was gewoon bluf dat ik belde, maartoch). Vervolgens naar een zo'n gast toe gelopen, recht in zn gezicht gezegd dat ie me zo hard mogenlijk mocht slaan als ie wilde, maar dat ik hem ontzettend hard terug zou pakken, en dat ik er voor zou zorgen dat ie een flinke tijd weg gestopt zou worden en dat ie de rest van zn leven gedag kon zeggen. Toen liepen ze allemaal weg. Had ik wel mazzel mee, want anders was ik nu hardstikke dood geweest waarschijnlijk.