Enkele bericht bekijken
Oud 21 March 2004, 00:15   #49
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Van strike anywhere ben ik al jaren op zoek naar cd's! KLan ze nergens vinden!
Was vorige jaar op groezrock al helemaal blij dat ik een 7inch van ze kon vinden! Hangt nu aan mn muur .
Live waren ze trouwens ook geweeeeldig gewoon! (vorig jaar december ofzo in winston in adam, vet klein, gruwleijke pit, heelrijk gewoon).

Tja. Films downloaden. ik heb dr gewoon geen geld voor. Mn bier moet ik zelf betalen. Ga gewoon veel uit (nouhja, uit, naar de kroeg) werk niet enzo, dus zobveel heb ik ook neit te besteden (250/300 euro in de maand ongeveer). En tja. Ik vind concerten nou enemaal belangerijker dan cd's

Hoezo krijg jij je bier van je pa dan eigenlijk?
strike anywhere was 18 december idd in de winston. in de fame in amsterdam en in de boudisque verkopen ze strike anywhere shit hoor. makkelijk te vinden tjah films zijn best wel duur jah maar cd's dan weer ook. maarjah ik heb dus vrijwel geen enkele gedownloade film, misschien wat animatie maar dat zijn shortmovies.

en hoeveel bier ik krijg? ehh... tjah ik ben nog 16 en zoveel bier drink ik echt niet. vind ik ook niet nodig. ik drink gewoon tot ik genoeg heb, en dat is meestal na 2/3 glaasjes.