Enkele bericht bekijken
Oud 21 March 2004, 00:21   #50
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
strike anywhere was 18 december idd in de winston. in de fame in amsterdam en in de boudisque verkopen ze strike anywhere shit hoor. makkelijk te vinden tjah films zijn best wel duur jah maar cd's dan weer ook. maarjah ik heb dus vrijwel geen enkele gedownloade film, misschien wat animatie maar dat zijn shortmovies.

en hoeveel bier ik krijg? ehh... tjah ik ben nog 16 en zoveel bier drink ik echt niet. vind ik ook niet nodig. ik drink gewoon tot ik genoeg heb, en dat is meestal na 2/3 glaasjes.
Ja, ik kom eignelijk nooit in amsterdam Alleen voor concerten eigenlijk. Maarja. alles heb ik op MP3, en ik heb een mop3 speler, dus vinnet wel goed zat.

Ja, in Winston was echt te vet. Echt geweldig was dat gewoon. 1 grote pit de hele zaal door

Achtja, soms ga ik wel anar de bios,. maar films kijk ik altijd voor het slapen gaan eigenlijk als ik me verveel. En dat gebeurd best vaak eigenlijk, dus tja, ik download ze gewoon Veel makkelijker.

Oooow, ja, kijk dat verklaar dhet. Als ik de kroeg in ga met Jiste (mn beste vriend) dan gaat er makkelijk 40 euro doorheen (voor een doordeweekse avond met zn 2en). En als we echt lang doorhalen in utrecht bv kom ik met 80 euro wel uit. (Ik betaal altijd voor he,m, en hij altijd voor mij. Wisseld af, als hij geld heeft betaald hij, als ik geld heb betaal ik) Zegmaar.

En nouhja, dit kratje (waarvan ik nu de laatste paar aan het opdrinken ben) heeft mn ma eergister gekocht, en ik ben de enige bier drinker hier in huis
  Met citaat antwoorden